آیا فروش باشگاه کار می کند؟


آیا تا به حال به تبلیغ کسب و کار خود در یک باشگاه فکر کرده اید؟ فراموش نکنید که از امکانات موجود در باشگاه برای بازاریابی و افزایش فروش خود استفاده کنید.

در دو سال گذشته که بیماری عروق کرونر قلب افراد زیادی را در خانه رها کرده و بسیاری از مشاغل مجبور به کار از راه دور شده اند، اپلیکیشنی به نام Club House در میان اپلیکیشن های چت صوتی آنلاین پدیدار شد که پس از چند ماه میلیون ها طرفدار در ایران نیز پیدا کرد. . در این سال ها با توجه به رشد کلاب هاوس در ایران، اکنون فضای مناسبی برای تبلیغات و فروش محصولات خود دارید، بنابراین می توانید فالوورهای واقعی کلاب هاوس را خریداری کرده و سپس تعداد فالوورها را افزایش دهید و محصولات خود را به فالوورهای کلاب خود بفروشید.

اپلیکیشن اجتماعی کلاب هاوس همواره سعی داشته در تبلیغات و فروش به کاربران زیادی در اطراف اپلیکیشن کلاب هاوس ایفای نقش کند که با تلاش فراوان این شبکه اجتماعی از بدو تاسیس این شبکه بر مخاطبان آن افزوده شده است. مجازی بودن و افزایش و افزایش مخاطبان و کاربران برنامه خانه کلوب دلیلی است که بازاریابی کلاب هاوس را یکی از فعالیت های روزانه خود قرار دهید تا محصولات و خدمات خود را در این شبکه قرار دهید. جامعه را به افرادی که از آن استفاده می کنند معرفی کنید.

اما همیشه باید در نظر داشته باشید که تا زمانی که در یکی از اتاق های کلاب هاوس با هم ارتباط برقرار می کنید، فعالیت شبکه اجتماعی کلاب هاوس به پذیرش برخی از کاربران باشگاه هاوس بستگی دارد. پذیرش آسان است، باید به چند نکته اساسی توجه کنید که در زیر در هر روش مورد بحث قرار می دهیم:

  1. دارای پروفایل جذاب:
    قبل از انجام هر کاری در یک باشگاه، باید مشخصات خود را تکمیل کنید و یک متن بیوگرافی حرفه ای بنویسید تا به جذابیت هر چه بیشتر نمایه باشگاه شما کمک کند.
  2. عکس پروفایل رسمی را وارد کنید:
    اگر قصد دارید محصول خود را در یک باشگاه تبلیغ کنید یا می خواهید برند خود را به دیگران معرفی کنید، باید یک عکس رسمی داشته باشید.
  3. تعداد فالوورها را در باشگاه خود افزایش دهید:
    پس از انجام دو مرحله بالا باید فالوورهای خود را به صفحه اضافه کنید که می توانید از خدمات خرید فالوور کلاب هاوس استفاده کنید.

با توجه به اینکه بازاریابی یک باشگاه و برندسازی شما در این شبکه اجتماعی به عامل مهمی به نام تعداد فالوورها بستگی دارد، باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به این هدف باید تعداد فالوورها را به طور طبیعی افزایش دهید و یا باشگاه بخرید. فالوور خانه برای رسیدن به اهداف خانه باشگاه خود در سریع ترین زمان ممکن.

در فضای باشگاه اعتماد ایجاد کنید

قبل از اینکه در مورد فروش یک باشگاه صحبت کنیم، باید به این نکته اشاره کنیم که ابتدا باید اعتماد ایجاد کنید. افرادی که شما را در این شبکه مجازی دنبال می کنند باید این کار را در اتاق ها یا اتاق ها انجام دهند. افرادی که در خانه باشگاه حضور می یابند باید همیشه بسیار مودب باشند و در مورد مزایای برند شما صحبت نکنند و گاهی از کاستی های محصولات شما صحبت نکنند.

البته برای ایجاد اعتماد بیشتر باید همیشه به این نکته توجه کنید که در هر شبکه اجتماعی حضور دارید. در خانه باشگاه هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید، در جلب اعتماد کاربران موثرتر است.

تعداد واقعی فالوورهای خانه کلاب چه تأثیری بر فروش دارد؟

تصور کنید که در حال صحبت با یکی از معروف ترین اتاق ها در کلاب هاوس هستید و یکی از رقبای شما در مزرعه شما در همان اتاق است، اگر سه مرحله بالا را برای به دست آوردن بهترین نتایج بازاریابی طی کنید. اگر شما یک باشگاه را اداره نمی کنید و رقیب شما همان سه مرحله را به درستی انجام داده است، احتمالاً فرصتی برای ارائه کسب و کار خود نداشته اید. با توجه به اینکه تعداد فالوورهای بسیار کمی دارید، عکس پروفایل مناسبی ندارید و بیوگرافی مناسبی برای صفحه کلاب هاوس خود تهیه نکرده اید، بنابراین برای اولین بار پیشنهاد می شود در صورت تمایل خانه باشگاه را بفروشید تا نام و نام تجاری خود را معروف کنید حتماً دنبال کنندگان واقعی باشگاه بخرید تا تأثیر مثبت آن بر رشد کسب و کار خود را ببینید.

آیا خرید یک خانه باشگاه پیروان واقعا به بازاریابی کمک می کند؟

رشد و پیشرفت در هر زمینه ای مستلزم یک سری پیش زمینه است که اگر هر کدام از این موارد را ناقص انجام دهید، قطعا به نتیجه ای که برای کسب و کار خود در نظر دارید نمی رسید، خرید باشگاه فالوور The House نیز یکی از راه های بدست آوردن بهترین بازده برای بازاریابی کلاب هاوس است و به تنهایی نمی تواند در این زمینه موفق باشد.
توصیه ما به شما این است که علاوه بر خرید و افزایش فالوورهای باشگاه، حتما به نوع محتوایی که در باشگاه خود منتشر می کنید نیز توجه داشته باشید. حتما مطالبی را در زمینه خود منتشر کنید تا کاربرانی که جذب صفحه شما می شوند بیشتر هدف قرار بگیرند.

با استفاده از تکنیک های بیان خاص و در عین حال دوستانه نسبت به رقبای خود پیشرو باشید.

افراد زیادی در اتاق های باشگاه هستند که نمی خواهند صحبت کنند و احساس می کنند که اگر شروع به صحبت کنیم، ممکن است لهجه ای که دارند برای برخی در اتاق مسخره باشد، اما اینطور نیست و اگر کمی روی خود کار کنید. بیان شما می توانید. با همان لهجه زیبای خود صحبت کنید، بنابراین می توانیم به شما پیشنهاد کنیم اگر خیلی حساس هستید در اینترنت کمی تحقیق کنید و مقالاتی در مورد فن بیان و سپس مقالاتی در این زمینه بخوانید. نام برند خود را به همه بشناسانید.

صفحه باشگاه شما می تواند بخشی از رزومه و نام تجاری شما باشد

اگر من به جای شما بودم، به هیچ اتاق یا اتاق زرد رنگی نمی پیوستم تا کسب و کارم را نشان دهم، زیرا اگر در برخی اتاق ها در خانه های باشگاهی با عناوینی بودید که قانون را زیر پا می گذاشتند و در جامعه ما گنجانده می شدند. شرکت نخواهد کرد. به احتمال زیاد، افرادی که شما را به باشگاه دنبال می کنید، می دانند که شما در حال حاضر در اتاق هستید، حتی اگر صحبت نکنید. زمان فروش خانه باشگاه فرا رسیده است.

برخی از اتاق های زرد رنگ در باشگاه که نباید در آنها شرکت کنید:

  • اتاق هایی با موضوع دوستیابی.
  • اتاق هایی با تم های خنده دار.
  • اتاق هایی با موضوعی برای استقبال از پیروان کلاب هاوس.

چگونه با بازاریابی کلاب هاوس درآمد کسب کنیم؟

خوب، حالا که تا این مرحله کاملاً با ما هستید، لازم به ذکر است که وقت آن رسیده است که نسبت به قبل درآمد خود را در شبکه مجازی کلاب هاوس افزایش دهید، اما نیاز به نگاه دقیق تری دارد. مطالعه و تجزیه و تحلیل رقبا در محل فعالیت شما، به طوری که از یک حساب دیگر بهتر است رقبای خود را در خانه باشگاه دنبال کنید و منتظر بمانید تا زمانی که قبلاً اتاقی برای گفتگو و گوش دادن به صحبت های آنها ایجاد کرده اند وارد شوند، شاید بسیاری از آنها علاوه بر خودشان، برخی از کارمندان خود را به عنوان سخنران معرفی کرده اند تا کسب و کار خود را هر چه بیشتر معرفی کنند، اما برای این کار شما باید مطالعه و تحلیل دقیق تری نسبت به رقبای خود انجام دهید و سپس یک کپی تمیز از مفید آنها تهیه کنید. فعالیت در حساب اصلی باشگاه شما، سپس می توانید یک بازاریابی باشگاهی موفق ایجاد کنید.

نتیجه

بسیاری از شرکت ها هنوز وارد عرصه بازاریابی خانه باشگاهی نشده اند و بهتر است از این فرصت طلایی استفاده کنید تا کسب و کار شما جزو اولین ها باشد. خانه شما هنوز بازاریابی را شروع نکرده اید زیرا پس از مدتی کلاب هاوس تبدیل به یک شبکه مجازی با محبوبیت روزافزون می شود و بسیاری از شرکت ها و برندها با ورود به بازاریابی کلاب هاوس شکاف را برای شما ایجاد می کنند.