«بازار گرمی» به «بازار گرمی» / انتقال داخلی با صفرهای نجومی


افزایش تعداد قراردادهای فوتبال در روز، فاصله این بازی را با سایر رشته ها افزایش می دهد.

نقل و انتقالات در سراسر جهان در تابستان و زمستان آغاز می شود و هر سال شاهد افزایش اندکی در سراسر جهان هستیم.

اگر شاخه اقتصاد را در دوران گذار بررسی کنیم، این دسته می تواند در دسته اقتصاد خرد قرار گیرد، یعنی اقتصاد خرد چگونگی تعامل بازیگران کوچک در یک بازار را بررسی می کند، حتی اگر این موضوع تغییر کند – همچنین کمبود واحدهای قابل فروش را فرض کنیم.

تعیین نقش های بازار نقل و انتقالات می تواند دو عامل اصلی داشته باشد که اولی کیفیت بازیکن است که تحت تاثیر عوامل درون تیمی و برون تیمی قابل افزایش است.

دومین موضوعی که در این بازار قابل بحث است، کمیت تقاضا است که مشخص می کند چقدر افزایش قیمت برای این کیفیت در نظر گرفته می شود که منجر به اتفاقاتی می شود که باعث افزایش اعداد می شود. این بازیکن است، اما این مدیران و مدیران برنامه هستند که این اعداد را به دلخواه تغییر می دهند و می توانند باعث تورم در بازار خاص این واحد شوند. .

شاید این سوال پیش بیاید مگر اینکه این افزایش قیمت نقل و انتقالات در دنیا وجود داشته باشد، اما نکته مهم این است که درآمدزایی باشگاه ها می تواند این مشکل را از بین ببرد و آن را تبدیل به یک تجارت رونق کند و در راس فوتبال ما این به دلیل است. به منابع درآمد محدود، و می تواند تفاوت زیادی با انتقال سنت در سراسر جهان داشته باشد.

اما مديران و مديران برنامه ها از روش هاي خاصي براي بازار داغ استفاده مي كنند. ابتدا بحث بازار داغ بايد مطرح شود.

تعداد محدود بازیکنان باکیفیت عامل اصلی داغ شدن بازار نقل و انتقالات است. یعنی منابع محدود تیم ها را وارد یک بازی رقابتی می کند و دلیل اصلی آن کاهش تولید بازیکن در تیم های پایه نسبت به سال های گذشته است.

گرمای این بازار با ترفندهای خاص به بازاری داغ تبدیل شده است و بازیکنان به راحتی می توانند با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله دلالان و مدیران برنامه ها تعداد قراردادهای روزانه خود را افزایش دهند و اینکه سلاح رسانه ای صفر است و این اعداد در حال حاضر برای معمولی ترین بازیکنان به بیش از چند میلیارد برسد. تومان رسید.

نقش دلالان در افزایش قیمت بازیکنان

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس گفت: نقش دلالی را در بازار نقل و انتقالات بسیار قوی می بینم. به هر حال، این هنر دلالان است که بازیکنان را با قیمت های بالا جابجا کنند. بازیکنان زیادی با دلال ها قرارداد دارند و بازیکنان را به تیم های مختلف منتقل می کنند.

به گفته حسین بادامکی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، دلالان به فکر منافع خود هستند. آنها مالیات نمی پردازند و قیمت بازیکنان را افزایش می دهند تا کمیسیون خود را افزایش دهند. کیفیت بازیکنان ما نسبت به سال گذشته کاهش یافته و شاهد افت سطح کیفی بازی های لیگ برتر فوتبال بوده ایم.

کلمه میلیارد تومان در شرایط اقتصادی کنونی کشور و طبقه متوسط ​​رو به پایین واژه ای بیگانه است. آیا فوتبال با همه جذابیت هایش برای اکثر مردم بازگشتی عادلانه دارد؟ فوتبال ذاتاً یک سرگرمی است که معمولاً برای چند ساعت در هفته از آن لذت می بریم، اما می تواند به سلامت و تندرستی افراد نیز کمک کند.

تفاوت بین فوتبال خیابانی و فوتبال حرفه ای در کلاس تمرین و میزان زمانی است که صرف می کند، بنابراین ماهیت سرگرمی مورد سوال قرار نمی گیرد. در مقایسه با فردی که به عنوان یک کارگر ساده در کارخانه ها یا … 8 تا 10 ساعت در روز کار می کند.

رقم 5 میلیارد تومان برای یک بازیکن در یک زمان 416 میلیون تومان در ماه است و نسبت به میانگین کارگر در یک کارخانه حدود 10 برابر در سال بیشتر است. پاسخ به این سوال در سال‌های اخیر با این پاسخ همراه بوده است: عمر قهرمان و بازی‌های حرفه‌ای کوتاه است و باید درآمد بیشتری داشته باشد و شاید آسیب احتمالی عمر بازی‌های حرفه‌ای را کوتاه کند.

آیا احتمال آسیب در مشاغل دیگر وجود دارد؟ در سایر مشاغل کشور افراد بالای 30 سال فقط یک شغل می توانند داشته باشند و آمار بیکاری این را ثابت می کند تا زمانی که یک فوتبالیست حرفه ای حتی اگر با میلیاردها تومان در 32 سالگی بازنشسته شود فقط به این فکر می کند که . در بدون دنیای تدریس، او همچنان می تواند شغل مناسبی پیدا کند.

که

بازیکنانی را می شناسیم که از همین درآمدهای فوتبالی برای خود فعالیت اقتصادی می کنند و در چند سال سرمایه خود را افزایش می دهند. بازیکنان فوتبال در سال‌های اخیر یاد گرفته‌اند که درآمد بیشتری داشته باشند و ارزش پولی که دریافت می‌کنند از ارزش فنی آن‌ها در زمین بیشتر است و غیر از دلال‌ها و مدیران برنامه، اشخاص ثالثی هم وجود دارند.

مدیران عامل و هواداران تیم در طرف دیگر ماجرا قرار دارند و رقابت برای جذب بازیکن هر روز بیشتر می شود. مثلا پارسال بازیکنی به یکی از معروف ترین باشگاه های تهران رفت و یک ساعت بعد باشگاه رقیب تعدادش را زیاد کرد و در یک ساعت بیش از یک ساعت 2 میلیارد تومان فقط برای عشق به رنگ ها و شاید درآمد کسب کرد. حتی بهتر. اینکه بگوییم بازی با رنگ ها در کمتر از یک ساعت به جیب بازیکن می رود.

قیمت بازیکنان غیر منطقی است

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال گفت: قیمت بازیکنان غیر منطقی است. اگر به جامعه فوتبال برویم و به دید وسیع تری نگاه کنیم، آیا می دانیم که قیمت ها واقعی نیستند؟ به نظر من یک نوع فرصت طلبی وجود دارد. بازیکنان متوجه می شوند که می توانند با زیاده روی کردن پول بیشتری به دست آورند. وقتی به آن فکر می کنم ناخودآگاه یک قیاس می کنم. وقتی بازیکنان فوتبال امروزی را با بازیکنان دهه 60 و حتی نسل خودم مقایسه می‌کنم، متوجه می‌شوم که به استثنای چند استثنا، بازیکنان امروزی سطح کیفی پایین‌تری دارند.

حاج رضایی گفت: واقعا از گرانی ها تعجب می کنم. اگر از طریق رسانه ها می دانستم قیمت بازیکنی که فوتبالش را می بینم چقدر است. بخشی از این به دلیل مدیریت ضعیف است که به سرعت متوقف می شود. بخش دیگر آن این است که ما آکادمی برای تولید بازیکن نداریم. با افزایش تعداد بازیکنان خوب در بازار نقل و انتقالات، قیمت ها نیز افزایش می یابد و این افراد دیگر نمی توانند چنین قیمت های نجومی را برای خود تعیین کنند.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌های دولتی در افزایش قیمت‌ها تاثیرگذار هستند، گفت: تیم‌های دولتی به هیچ‌کس دل نمی‌خورند و این پول را از دولت می‌گیرند و به بازیکنان تزریق می‌کنند. بخش خصوصی نمی تواند از دولت ها پیروی کند. این می تواند توسط باشگاه ها، مانند شرکت های خودروسازی یا صنایع سنگین حمایت شود.

حاج رضایی گفت: وقتی بازیکنی وارد زمین می شود همه متوجه می شوند که کیفیت لازم را ندارد. بحث ها در مورد این موضوع ممکن است تشدید شود و اقتصاددانان ممکن است دلیل آن را بپرسند. در زندگی روزمره ما گاهی از دیدن این قیمت ها متعجب می شویم. همه درگیر هستند و عده ای فرصت طلب چه در فوتبال و چه در جامعه از آن سوء استفاده می کنند. به نظر می رسد هیچ نظارتی بر این رویدادها وجود ندارد.