بعد از تمرین دیر هنگام غذاهای پر پروتئین بخورید


بنابراین ، من معمولاً عصر بعد از کار تمرین می کنم ، که اغلب بدان معنی است که آخرین وعده غذایی من ساعت 9 شب یا بعد از آن است! بنابراین ، برای کسانی از شما که به دنبال برخی از گزینه های شام سبک برای خوردن بعد از تمرین دیر وقت هستید ، این موارد را بررسی کنید:

1. مرغ پالئو را بپیچید

این یکی از پرطرفدارترین دستور العمل های سایت من است و دلیل خوبی هم دارد. سالم ، سبک و ساخت آن بسیار آسان است. شما می توانید دستور اینجا پیدا کنید.

2. گوشت چرخ کرده بوقلمون تند

یک راه حل دیگر برای من to جمع کردن آن آسان است و نوع غذای “باقی مانده در یخچال” است که برای روز قبل از فروشگاه هفتگی شما ایده آل است. دستور تهیه من را اینجا پیدا کنید.

3. سوسیس بوقلمون با ماش گیاهی

این سلامتی مورد علاقه انگلیسی ها – Bangers and Mash است. من سوسیس بوقلمون را جایگزین سوسیس بوقلمون می کنم و ماشی که استفاده می کنم شلغم ، هویج و هویج له شده بسیار خوب است. فقط مقداری کره واقعی ، پیاز قرمز و مقداری فلفل و نمک اضافه می کنم. آه و کمی پاشیدن شیر!

4. مرغ را داخل آن بریزید

دوباره ، یک دستور پسیسم آسان دیگر که بارها و بارها به آن برمی گردم. من اخیراً در The Edge: Clontorf یک پست برای پسران نوشتم – دستور تهیه آن را می توانید در اینجا پیدا کنید.

5. بوریتو کاسه / فجیتاس

فیله مرغ سرخ شده ، پاپریکا ، تکه های چیلی ، سس تاماری ، کمی آب لیمو ، سیر ، پیاز سرخ شده ، فلفل و کمی آب لیمو دیگر. مقداری آووکادوی پوره شده را به عنوان یک طرف (با آب لیمو ، آب گوجه فرنگی و نمک تهیه کنید) اضافه کرده و گرم همراه با کاهو تازه و خرد شده و لوبیا قرمز (رشته دار!) سرو کنید. خیلی ساده و خیلی خوشمزه اگر می خواهید کربوهیدرات ها را پایین نگه دارید ، از بسته بندی خودداری کنید و به جای آن یک بسته کاهو بگذارید. یا اگر مقداری برنج دوست دارید ، تمام مواد را هنگام پخت روی آن قرار دهید.



دیدگاهتان را بنویسید