بچه های خود را خوب تغذیه کنید – Celine River Press


در طول 50 سال زندگی من ، نحوه غذا خوردن و گذراندن مردم در این سفر باورنکردنی که ما آن را زندگی می نامیم ، اغلب این س importantال مهم از من پرسیده شده است: “برای قوی و سالم ماندن بچه هایم چه بخورم؟”

پاسخ ساده اما عمیق است و با درک اولیه از غذا و آنچه بخوریم شروع می شود.

اولین تجربه ما از تغذیه انسان برای بیش از 100 هفته در رحم مادر. بیست و چهار ساعت در روز ، ساختارهای متراکم پروتئین (اسیدهای آمینه) ، چربی ها و کربوهیدرات ها هر بافت ، غده و اندامی را پر می کند – که همه آنها به معنای واقعی کلمه در مرحله ایجاد جنین هستند. علاوه بر این ، این بلوک های ساختمانی بر اساس بهترین دارایی های موجود در ذخیره مادر است. تعریف کلمه مادر (لاتین مواد، ایرلندی قدیم ماتیر) به معنی “تغذیه” است.

پس از نه ماه تاریکی کامل ، که توسط مایعات و مواد مغذی حیاتی احاطه شده است ، تولد فرا می رسد. ترکیبی به یاد ماندنی از دگرگونی به دنیای خارج. دوازده هفته اول بارداری به عنوان “سه ماهه چهارم” شناخته می شود. پس از آن غذا به مدت نه ماه دیگر معرفی شد. این چرخه سال اول رابطه ای را ایجاد می کند که تا آخر عمر با غذا و خوردن ادامه خواهد داشت.

شیر مادر اولین و مفیدترین معیشت برای نوزادان تازه متولد شده است. نوزادی که از شیر مادر تغذیه می کند ، انتهای عصبی نوک سینه و نواحی سینه را تحریک می کند و از ترشح دو هورمون پرولاکتین و اکسی توسین به غده هیپوفیز در مغز خبر می دهد. پرولاکتین مواد مغذی (پروتئین ها ، قندها و چربی ها) را از خون رسانی به غدد پستانداران به جای محتویات رحم مادر جذب کرده و آنها را به شیر مادر تبدیل می کند.

غذا خوردن جهان خارج را به دنیای درونی بدن انسان می رساند. این یک رویداد ایمنی شناسی است که شامل سیستم غدد درون ریز ، سیستم عصبی و البته سیستم گوارش است. از دهه 1940 ، فرهنگ غربی ، در بیشتر موارد ، آگاهی و ارتباط خود را با غذا از دست داده است. آنچه می خوریم آنقدر تقلب شده است که دیگر قادر به تغذیه جمعیت بشر نیست.

ما به فرهنگی تبدیل شده ایم که دیگر به افتخار حیات بخش مادر زمین احترام نمی گذارد. بلکه ما تبدیل به فرهنگی غنی از مواد شیمیایی شده ایم. آرد سفید سفید شده ، شربت ذرت با فروکتوز بالا ، لبنیات پاستوریزه و روغن های ترانس و هیدروژنه همگی در صورت وجود دارای مواد مغذی هستند ، با این حال اکثر ما 90 درصد آنها را می خوریم.

چگونه تغذیه خود و فرزندانمان را به خوبی آغاز کنیم؟ مکانی مناسب برای شروع همکاری غذایی محلی. این شبکه از افراد همفکر می تواند به شما در درک روش طبیعی دسترسی به تغذیه متعادل کمک کند.

  • سبزیجات تولید محلی ، در صورت موجود بودن ارگانیک.
  • در صورت امکان اندام شامل گوشت گاو ، مرغ و خوک در مزرعه پرورش داده می شود.
  • پروتئین گوشت ماهیچه ای (بعد از سال اول معرفی می شود).
  • فقط محصولات لبنی خام.
  • ماهی صید شده وحشی.
  • غلات کامل (به جز گندم و شلتوک). آمارانت ، کینوا و گندم سیاه بسیار توصیه می شود.
  • در ابتدا توت ارگانیک. مصرف سایر میوه ها را کاهش دهید.
  • آجیل و دانه ها ، به ویژه ارگانیک و خام. اینها باید خیس شوند و به مقدار کم داده شوند. بادام زمینی (که در واقع لیمو است و بنابراین هضم آن دشوار است) توصیه نمی شود. وقتی بادام زمینی از نظر بیولوژیکی رشد نمی کند ، به طور گسترده ای با سموم دفع می شود.
  • بادام و کره دانه: هضم بادام ، بادام زمینی و کنجد (تاهینی) آسان است.
  • سندرم روده ای و روانیبه دکتر ناتا ناتاشا کمپبل مک براید چگونه کمبود فلور روده و روده را با انواع بیماری ها مرتبط می داند. “قسمت چهارم: داشتن یک نوزاد جدید در خانواده GAPS” برای همه والدین جدید ضروری است.
  • تکنیک های پخت کامل برای رژیم GAPSبه این راهنمای مونیکا کورادو یکی از کاملترین نمای کلی رژیم غذایی GAPS است که امروزه در دسترس است.
  • با هم بنشینید و همزمان غذا را شروع کنید.
  • غذای خود را هضم نکنید و خیلی سریع غذا نخورید. غذای خود را خوب بجوید. توصیه می شود هر لقمه را ده بار بجوید.
  • غذا را به یک مناسبت رنگارنگ تبدیل کنید. خنده و مکالمه سبک تر از همه بهتر است.
  • هنگام تغذیه هرگز با هم دعوا نکنید ، بحث نکنید یا بحث شدید نداشته باشید. ضرب المثل “استراحت و هضم” را دنبال کنید.
  • برکت از غذا و منابع – و به ویژه کسانی که آن را آماده کرده اند.
  • هرگز یک روز گرسنه را شروع نکنید! از ترکیبات مغذی در زندگی خانوادگی ، به ویژه صبح استفاده کنید. (دستور تهیه شیک تغذیه کودک من را در زیر مشاهده کنید.)
  • نوشابه ها و نوشابه های میوه ای را حذف کنید. یک جایگزین می تواند آب گازدار با لیمو یا آهک باشد. (در مطالعه اخیر منتشر شده است مجله خوبتا 35 درصد از افرادی که از نوشیدنی های میوه ای مانند پرتقال ، سیب یا آب انگور استفاده می کنند ، بیشتر مستعد ابتلا به سرطان روده بزرگ ، سومین نوع سرطان هستند.)
  • هنگام معرفی غذاهای جامد ، افزودن مکمل های طبیعی کامل به سبک زندگی فرزند خود را در نظر بگیرید. من به والدین یا سرپرستان توصیه می کنم آن را ساده نگه دارند و از راهنمای یک متخصص کل فرآیند استاندارد استفاده کنند.
  • مکمل های فرآیند استاندارد متفاوت هستند زیرا درصد مواد اولیه محصولات آنها در مزرعه ارگانیک تأیید شده شرکت در پالمیرا ، ویسکانسین تولید می شود.
  1. پودر لاکتات کلسیم: منبع کلسیم یونیزه ، مهمترین ماده معدنی بدن است. از عملکرد سیستم ایمنی ، عضلانی اسکلتی و سیستم عصبی پشتیبانی می کند.
  • کودکان بالای 5 سال: 1 قاشق غذاخوری (3 قاشق چای خوری) سس سیب را قبل از خواب مصرف کنید ، یا در صبح تکان دهید.
  • رده سنی 1-5 سال: مقدار مصرف را به 1 قاشق چایخوری کاهش دهید.
  1. Catalyn Chewable: یک ترکیب مولتی ویتامین و مواد معدنی است.
  • کودکان 5-11: 3 صبح و 3 عصر مصرف شود. در صورت تمایل ، با استفاده از ملات و پاستل آسیاب و ملات کنید.
  • رده سنی 1-5 سال: دوز را نصف کنید.
  1. کنگاپلکس جویدنی: حاوی ویتامین A و C ، لاکتات کلسیم و RNA (اسید ریبونوکلئیک) برای تیموس و محافظت سلولی برای تقویت ایمنی است.
  • کودکان 5-11: 3 صبح و 3 عصر مصرف شود.
  • رده سنی 1-5 سال: دوز را نصف کنید.
  1. ماهی تن امگا 3 جویدنی: منبع اسیدهای چرب امگا 3 است که به مبارزه با التهاب در سراسر بدن و افزایش دقت ذهنی کمک می کند. همچنین دارای ویتامین D برای حمایت از سیستم ایمنی بدن است.
  • کودکان 5-11: 2 صبح و 2 عصر مصرف شود.
  • رده سنی 1-5 سال: دوز را نصف کنید.
  1. مخمر اسید لاکتیک یا Lact-Eng:

مخمر اسید لاکتیک: یک پیش و پروبیوتیک است که برای تعادل دستگاه گوارش و سلامت و ثبات بیوم روده مفید است.

  • کودکان 5-18: صبح 4 ویفر بردارید ، آنها را بجوید یا آسیاب کنید.
  • رده سنی 1-5 سال: نصف دوز (2 ویفر).

آنزیم لاکت: فرمولاسیون پروبیوتیک با آنزیم هایی برای هضم و متابولیسم پروتئین ها ، چربی ها و کربوهیدرات ها است.

  • کودکان 5-18: 2 کپسول صبح و 2 عصر مصرف شود
  • رده سنی 1-5 سال: دوز را نصف کنید.

در پایان ، آگاهی و انتخاب غذا و خوردن کاهش می یابد. معبد بدن با توجه به اینکه چه کسی مسئول است برکت داده یا نفرین می شود. فرد بیدار بر اساس قوانین طبیعت و هوش از صحت و پیامدهای غذا آگاهی کامل دارد. هیچ هوشمندی در مورد اینکه کدام یک از مواد مغذی بدن ما جامد یا خالی است و کدام درست و کدام نادرست وجود ندارد. انتخاب عاقلانه یا ضعیف در همه زمینه های زندگی همیشه می تواند در میز آماده شده برای ما و دیگران مورد توجه قرار گیرد. من با برکت و ظاهر شدن در زندگی شخصی خود و دیگران در این تلاش به شما ملحق می شوم.

اما ما جهان را آینه می کنیم. همه گرایش های موجود در جهان خارج در جهان بدن ما یافت می شود. اگر بتوانیم خودمان را تغییر دهیم ، روندهای جهان تغییر می کند. همانطور که شخص نگرش خود را تغییر می دهد ، نگرش جهان نسبت به او نیز تغییر می کند. این نهایت راز عرفانی است.
– مهاتما گاندی

در زیر دستورالعمل های اضافی برای کودکان از کتاب من آمده است پروتکل های مفید برای درمان: راهنمای پزشکبه

توجه داشته باشید:: به کودکان زیر 12 ماه عسل ندهید.

ایستوک / فامولد (اصلی) ، تصاویری از تجارت میمون ها (خانواده روی میز) ، تصاویری از گالیتسکایا (نوشیدن پسر).

جوزف انتل ، NC

جوزف آنتل در حال حاضر در پنجمین دهه فعالیت خود به عنوان مشاور تغذیه ، به هزاران پزشک مراقبت کننده بهداشت توصیه کرده است. امروزه ، وی به آموزش یک تمرین تغذیه بالینی موفق و کاربرد بالینی عملی حمایت تغذیه ای مفید اختصاص داده شده است ، در حالی که بینش هایی را در مورد نحوه تفسیر نمودارهای ضبط کننده صدای قلب (HSR) به اشتراک می گذارد.

جوزف می نویسد که او علاقه زیادی به اشتراک گذاری دانش خود در طول دوران حرفه ای خود دارد پروتکل های مفید برای درمان: راهنمای پزشک به دلیل تجربه گسترده و درک عمیق اصول تغذیه ای که توسط بنیانگذاران پیشگام کشف تغذیه توصیف شده است. هدف اصلی یوسف از طریق هر کاری که انجام می دهد این است که حکمت نبوی دکتر رویال لی را منتقل کند و به همه کسانی که مایلند شفادهنده های بزرگ باشند ، الهام دهد.



دیدگاهتان را بنویسید