طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر – دکتر روی رویا خادمیان


تهیه پنکیک بلغور جو دوسر 1280x720 1 - طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر

طرز تهیه پنکیک پرک جو

اگر طعم های جدیدی برای صبحانه می خواهید ، دستور العمل امروز برای شما مناسب است. پنکیک ها بسیار محبوب هستند زیرا می توان آنها را سریع و آسان تهیه کرد و طعم مطبوعی داشت. پنکیک تازه نیز یک گزینه عالی برای افرادی است که رژیم می گیرند. اگر رژیم دارید ، صبح ها پنکیک بخورید تا برای مدت طولانی سیر بمانید. پنکیک جو دارای طعم عالی و همچنین خواص عالی است. پوسته جو سرشار از آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. از سوی دیگر ، خوردن بلغور جو دوسر به کاهش فشار خون و خطر حمله قلبی کمک می کند. پس برای چی منتظری؟ بیایید طرز تهیه پنکیک پرک جو را بیاموزیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک پوسته جو

  • آرد: 2 قاشق غذاخوری
  • جو پوست کنده: 2 قاشق غذاخوری
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • بیکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین: نصف قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پنکیک پرک جو

  • دو فنجان آرد ، یک فنجان پرک جو ، بیکینگ پودر ، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید. مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود ؛
  • دو فنجان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید ؛
  • آرد را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید ؛
  • جو اندازه گیری را به مواد اضافه کرده و هم بزنید ؛
  • یک ماهیتابه را گرم کنید ؛
  • پنکیک قاشق در تابه ؛
  • هنگامی که گوشه های پیازچه حباب می زنند ، آنها را وارونه کنید تا طرف دیگر آن نیز پخته شود.
  • پنکیک ها را در یک کاسه قرار دهید و با عسل یا سس شکلات تزئین کنید.
  • نوش جان.

اطلاعات تغذیه ای در مورد پرک جو

کل پنکیک خوشمزه دارای 1750 کالری است که اگر بر 10 تقسیم شود ، هر نفر یک دهم این مقدار را دریافت می کند. اطلاعات زیر برای یک قطعه (یک دهم) این پنکیک موجود است:

  • کالری: 175
  • کربوهیدرات: 34.6 گرم
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم

دیدگاهتان را بنویسید