مراقب قند بالای این میوه باشید! – دکتر روی رویا خادمیان


میوه 1 - میوه قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه باشید!

میوه با قند بالامراقب میزان قند بالای این میوه باشید!

برخی از میوه ها دارای قند بیشتری نسبت به بقیه هستند که نباید بیش از حد مصرف شوند. در زیر لیستی از میوه های پر قند آمده است:

میوه قند بالا

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، گزینه مناسبی نیست. احتمالاً بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را بعداً نگه دارید.

عصبانیت

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای چیزی که به راحتی می توان آن را جوید کافی است.

خوردن انگور - میوه با قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه باشید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید با خیال راحت آن را بخورید. میان وعده های خود را از قبل اندازه گیری کنید تا بدانید چقدر قند دریافت می کنید.

گلابی ها

یک دانه گلابی به طور متوسط ​​حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید قند خود را کاهش دهید ، همه چیز را نخورید ، فقط چند تکه با مقداری شیر چرب یا سالاد بخورید.

.jpg - میوه با قند بالا: مراقب قند زیاد در این میوه باشید!

هندوانه

متوسط ​​برش این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی ماده معدنی خاصی به نام الکترولیت است که بدن شما پس از مدتی در معرض نور خورشید برای شارژ مجدد به آن نیاز دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه از آن را بخورید.

پیروزی

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم شکر هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر را برای یک وعده غذایی با پروتئین بالا بریده و مقداری انجیر در آن بریزید.

موز

یک موز متوسط ​​حاوی 14 گرم قند است. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را در غلات صبحانه خود نصف کنید یا یک تکه کوچک در وسط ساندویچ کره بادام زمینی درست کنید.

او همچنین میوه هایی با قند کمتر از سایر میوه ها ذکر می کند:

میوه کم قند

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. یک آووکادو کامل فقط 1.33 گرم شکر دارد. آن را در سالاد بگذارید ، نان تست را بریزید و لذت ببرید.
اما آووکادو کم کالری و پر کالری است ، بنابراین برای افرادی که کالری کم می خورند ممکن است ایده خوبی نباشد که آن را به یک عادت روزانه تبدیل کنند.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از آن چیزی است که از سرو برنج قهوه ای یا نان سبوس دار دریافت می کنید. اگر گواوا را با پوست به صافی خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

بی نام 1 - میوه قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

طالبی

یک قطعه طالبی به طور متوسط ​​حاوی حدود 5 گرم قند – و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین خوردن نیمی از آنها در یک زمان کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه پر قند: مراقب قند زیاد در این میوه باشید!

توت فرنگی

یک لیوان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. آن را به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید