مزایای تبلیغات گوگل برای مشاغل کوچک | معرفی بهترین مجری این تبلیغات در ایران


تبلیغات گوگل و کسب و کارهای کوچک؛ یک ترکیب منحصر به فرد

امروزه تبلیغات برای گسترش کسب و کار ضروری است. در واقع، هیچ کسب و کار کوچکی بدون یک کمپین تبلیغاتی اولیه نمی تواند گسترش یابد. زیرا رقبای شما اکنون از بهترین ابزارها برای تبلیغ برند، خدمات و محصولات خود استفاده می کنند.

گوگل ادز یا گوگل ادز یکی از این ابزارهاست که بسیار کارآمد است و می تواند در مدت زمان کوتاهی وضعیت کسب و کار شما را تغییر دهد. استفاده از این سرویس تبلیغاتی در کسب و کارهای کوچک مزایای زیادی دارد که در این مقاله به بررسی مهمترین آنها می پردازیم.

گوگل ادز یا گوگل ادز چیست؟

تبلیغات گوگل که نوعی سرویس تبلیغاتی PPC (Pay-Per-Click) است که به کسب و کارها اجازه می دهد محصولات، برندها و خدمات خود را در موتور جستجوی شرکت معرفی و تبلیغ کنند. اساساً صاحب کسب و کار کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد می کند سرویس تبلیغات گوگل شناسایی می کند و این سرویس به طور طبیعی تبلیغات مربوط به این تجارت را برای افرادی که عبارات خاصی را جستجو می کنند نمایش می دهد.

شاید بگویید این سرویس تبلیغاتی مانند سایر سرویس های تبلیغات اینترنتی است; اما شما اگر فقط هزینه تبلیغات باشد شما برای اینکه مردم روی تبلیغ شما کلیک کنند پول می دهید. بنابراین، در این سرویس، روی سرویس تبلیغات کلیک کنید تماس گرفت.

مزایای تبلیغات گوگل برای مشاغل کوچک

به طور کلی همه کسب و کارها برای افزایش فروش و گسترش خدمات خود نیاز به تبلیغات منظم و بهینه دارند. به عنوان مثال شرکت کوکاکولا با اینکه شرکت بسیار معروفی است و تقریبا همه مردم دنیا از محصولات آن استفاده می کنند، فرصت تبلیغات را از دست نمی دهند. بارها شاهد تبلیغات این برند در نقاط مختلف اینترنت و رسانه های تصویری مانند تلویزیون خواهید بود. کسب و کارهای کوچک نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

یکی از موثرترین ابزارها برای طراحی یک کمپین تبلیغاتی موفق گوگل ادز است. به دلیل کلیک پذیری این سرویس تبلیغاتی، کسب و کارهای کوچک مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت برای تبلیغات خود نیستند و با هر میزان بودجه می توانند تبلیغات خود را در اینترنت پخش کنند. بیایید مهم ترین مزایای تبلیغات گوگل یا تبلیغات گوگل برای مشاغل کوچک را دریابیم. (ویکیپدیا)

عملکرد تبلیغات گوگل قابل اندازه گیری است

کسب و کارهای کوچک در طراحی کمپین های تبلیغاتی خود جای کمی برای خطا دارند. در حالت ایده آل، این مشاغل باید کمپین خود را به گونه ای طراحی کنند که کمترین هزینه و بیشترین اثربخشی را داشته باشد. اما در بسیاری از موارد کمپین های تبلیغاتی نتایج مطلوبی را به همراه ندارند. در این شرایط می توانید با استفاده از داده های مختلف موجود در تبلیغات گوگل متوجه شوید که چرا تبلیغات شما جواب نداده یا به یک کمپین موفق تبدیل شده است.

تبلیغات گوگل بسیار مقیاس پذیر هستند

تأمین بودجه زیادی برای طراحی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی برای بسیاری از مشاغل کوچک دشوار است. با این حال جای نگرانی نیست و با هر بودجه ای می توانید کمپین تبلیغاتی گوگل ادز خود را اجرا کنید. زیرا مقیاس پذیری تبلیغات گوگل بسیار بالاست و با هر بودجه ای می توانید از این ابزار کارآمد استفاده کنید.

با تبلیغات گوگل در صفحه اول موتورهای جستجو قرار بگیرید

یکی از مولفه های مهم برای کسب و کارهای کوچک و نوپا. در صفحه اول موتورهای جستجو قرار بگیرید . زیرا در این صورت مشتریان این کسب و کارها افزایش چشمگیری خواهند داشت. با استفاده از تبلیغات گوگل بسیار آسان است و می توانید در کمترین زمان به صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل برسید. همچنین استفاده از این ابزار دیجیتال مارکتینگ کارایی بیشتری نسبت به سئو دارد. زیرا با صرف هزینه کمتر می توانید در مدت زمان کوتاه تری به نتایج بهتری برسید.تبلیغات گوگل با Adsitu

Google Ads به شما کمک می کند با مشتریان محلی ارتباط برقرار کنید

همانطور که گفته شد، تبلیغات گوگل بسیار انعطاف پذیر است. در واقع شما می توانید با استفاده از فیلترهای مختلف، مخاطبان هدف کمپین تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما تجهیزات بازی می فروشد، می توانید تبلیغات خود را به گیمرها نشان دهید.

همچنین این امکان وجود دارد که تبلیغات شما فقط برای مشتریان در یک منطقه خاص نمایش داده شود. شایان ذکر است که امکان محدود کردن نمایش تبلیغات به گروهی از مخاطبین در یک منطقه نیز وجود دارد. خبر خوب این است که از ابتدا شاهد ثبات قیمت و تعرفه در تبلیغات گوگل بوده ایم.

شما برند خود را با تبلیغات گوگل تبلیغ می کنید

یکی از مشکلات اصلی کسب و کارهای کوچک ناشناخته بودن برند آنهاست. در واقع یکی از اهداف اصلی طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی این کسب و کارها، حک کردن برند آن ها در ذهن مخاطب است. این کار با استفاده از تبلیغات گوگل ممکن است. در نظر بگیرید که مشتریان زیادی با جستجوی محصولات یا خدمات مختلف به وب سایت شما هدایت می شوند. در این صورت برند شما اعتبار بیشتری کسب می کند.

رقبای شما از تبلیغات گوگل استفاده می کنند

بزرگ‌ترین کسب‌وکارها نیز از ابزارهای تبلیغاتی مختلفی مانند Google Ads برای تبلیغ محصولات، برندها یا خدمات خود استفاده می‌کنند. بنابراین شما رقبایی دارید که از این طریق توانسته اند به یک تجارت برجسته و سودآور تبدیل شوند. از طرفی بسیاری از رقبای شما این فرصت را از دست ندادند و تبلیغات گوگل برای تبلیغ برند آنها از خودشان استفاده می کنند. پس اگر نمی خواهید در این رقابت شکست بخورید، استفاده از تبلیغات گوگل را در اولویت خود قرار دهید.

نرخ بازگشت سرمایه تبلیغات گوگل بی نظیر است

بازگشت سرمایه یا ROI یکی از مهم ترین مولفه ها برای سنجش میزان موفقیت یک کمپین تبلیغاتی است. در حالت ایده‌آل، باید بازده بالایی از هزینه تبلیغات خود دریافت کنید. نرخ بازگشت سرمایه در استفاده از تبلیغات گوگل بسیار بالاست. این برای مشاغل کوچک که سرمایه زیادی ندارند بسیار مهم است.

اثربخشی تبلیغات گوگل بالاست

در بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو باید محتوای با کیفیت و گران قیمت را در مدت زمان طولانی ایجاد کنید تا در نهایت کسب و کار شما دیده شود. با این حال، احتمال شکست شما در این روش نیز بسیار زیاد است. اما با استفاده از تبلیغات گوگل می توانید برند خود را در مدت زمان کوتاه تری تبلیغ کنید. زمان برای کسب و کارهای کوچک ضروری است. زیرا آنها می خواهند هر چه زودتر مشتریان خود را افزایش دهند.

تبلیغات گوگل با Adsitu

آدستیتو; بهترین مدیر تبلیغات گوگل در ایران

به دلیل تحریم ها، استفاده مستقیم از ابزارهای تبلیغاتی گوگل برای کسب و کارهای کوچک در ایران بسیار دشوار است. همچنین طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی موفق گوگل ادز به مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد. به همین دلیل پیشنهاد می شود اجرای کمپین تبلیغاتی گوگل ادز خود را به adsitu بسپارید. گروه آدسیتو تجربه زیادی در این زمینه دارد و قطعا به بهترین شکل ممکن به کسب و کار شما کمک خواهد کرد تبلیغات گوگل ترویج