5 گام کلیدی برای تقویت فروش در شرکت های ساختمانی


مدیران شرکت های ساختمانی در مسیر رشد و افزایش درآمد شرکت خود با چالش های زیادی روبرو هستند و یکی از چالش های مهم این است که چگونه فرآیند فروش شرکت خود را تقویت کنند. زیرا هرچه فرآیند فروش آنها بهتر باشد، مشتریان بیشتری خواهند داشت و درآمد بیشتری خواهند داشت. در ادامه 5 مرحله مهم برای توسعه و بهبود بازاریابی شرکت های ساختمانی در اینترنت را توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت شرکت ساختمانی

اولین قدم برای حضور فعال و قدرتمند در اینترنت، راه اندازی و طراحی سایت ساختمانی داشتن یک وب سایت و دفتر مجازی برای اجرای استراتژی های بازاریابی شرکت است.

در ایران هنوز بسیاری از شرکت ها به فکر داشتن وب سایت نیستند و به طور جدی از آن استفاده می کنند که ممکن است به دلیل عدم آشنایی کافی با تأثیر وب سایت در افزایش مشتریان باشد و وجود چنین مشکلی باعث از بین رفتن آن شود. بسیاری از مشتریان ، زیرا رفتار مشتریان تغییر کرده است و در حال حاضر بسیاری از افراد به اینترنت وابسته شده اند و بسیاری از نیازهای خود را از طریق اینترنت برآورده می کنند.

البته داشتن سایت به تنهایی کافی نیست، بلکه سایت یک شرکت ساختمانی باید از قابلیت های لازم برای جذب مخاطبین و تبدیل آنها به مشتری برخوردار باشد. مهم ترین هدف سایت افزایش مشتریان شرکت می باشد، بنابراین توجه به این موضوع در طراحی سایت ساختمانی و استفاده از خدمات شرکت هایی که علاوه بر طراحی سایت، به مسائل بازاریابی و تبلیغات نیز تسلط دارند، حائز اهمیت است. و موارد لازم آن را به سایت خود اضافه کنید.

برای وب سایت شرکت محتوا ایجاد کنید

پس از طراحی سایت، برای اینکه سایت شرکتی را به یک بازاریاب دائمی تبدیل کنید و به طور مستمر مخاطبان جدید را جذب کنید، باید محتوای هدفمند را در سایت شرکت منتشر کنید.

هدف گذاری محتوا تاثیر زیادی در موفقیت فرآیند بازاریابی شرکت شما دارد، زیرا هر مقاله و محتوایی که در سایت شما منتشر می شود با اهداف اصلی شرکت هماهنگ است. در واقع محتوای پراکنده که هر کدام هدف متفاوتی دارند، نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.

برای تولید محتوای هدفمند باید یک استراتژی محتوایی قوی داشت که عنوان هر مقاله، زمان انتشار آن در سایت، هدف مقاله، نوع و قالب محتوا را مشخص کند. برای ایجاد استراتژی تولید محتوا بهتر است از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید تا مجبور نباشید مسیر تولید محتوا در سایت خود را چندین بار تغییر دهید. در این زمینه می توانید از تیم تولید محتوای برتر سازه کمک بگیرید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. در پایان این مقاله روش های ارتباطی را در بهترین ساختار قرار داده ایم.

انتشار آگهی و تبلیغات

هر کسب و کاری برای رشد و دیده شدن نیاز به تبلیغات دارد. اگر می خواهید افراد و شرکت های بیشتری از خدمات و محصولات شما مطلع شوند، باید تبلیغات را در برنامه بازاریابی شرکت خود قرار دهید.

روش های زیادی برای تبلیغات در اینترنت وجود دارد و با توجه به استراتژی بازاریابی شرکت خود باید روش مناسب را انتخاب و آن را پیاده سازی کنید. یکی از راه های کمک به رشد وب سایت شرکت، استفاده از رپورتاژ آگهی است.

به طور خلاصه، رپورتاژ آگهی یک مقاله و محتوای تبلیغاتی است که در سایت های مختلف منتشر می کنید و خدمات و محصولات شرکت خود را معرفی می کنید و مخاطبان سایت ها را به استفاده از خدمات و محصولات شما دعوت می کنید.

علاوه بر این، رپورتاژ آگهی برای همیشه در این سایت ها باقی می ماند و بنابراین همیشه مخاطبان و مشتریان جدیدی را به سایت شما هدایت می کند. برای اطلاعات بیشتر و سفارش این آگهی ها در عبارت آگهی ساخت و ساز کلیک.

تولید و پخش ویدئو

بازاریابی ویدئویی یکی از مهم ترین و موثرترین روش های موفقیت در فرآیند فروش شرکت های ساختمانی است. علاوه بر این، گوگل به سایت های دارای ویدئو امتیاز ویژه ای نیز می دهد و صفحات دارای ویدئو 50 برابر شانس بیشتری برای نمایش در نتایج برتر جستجوی گوگل دارند.

شما می توانید از ویدئوها برای اهداف مختلف برندسازی، بازاریابی، تبلیغات و فروش استفاده کنید. در واقع شما می توانید ویدئوهایی را برای معرفی اهداف و چشم انداز شرکت ساختمانی خود ایجاد و منتشر کنید، ویدئوهایی برای معرفی محصولات و خدمات شرکت خود داشته باشید و مخاطبان خود را از رویدادها و کنفرانس های شرکت خود مطلع کنید.

علاوه بر این، می توانید از ویدئوها برای نمایش نمونه کارها، نظرات مشتریان، نحوه استفاده از محصولات، آموزش های مرتبط با خدمات شرکت و معرفی طرح های فروش ویژه شرکت خود استفاده کنید.

نکته مهم دیگر این است که در حال حاضر امکان پخش گسترده ویدیوها در اینترنت به راحتی فراهم شده است و می توانید از سایت هایی مانند آپارات، یوتیوب، اینستاگرام، تماشا، نماشا و … در سایت این شرکت فیلم منتشر کنید. ، برای مشاهده بیشتر ویدیوهای خود استفاده کنید.

با توجه به اینکه بازاریابی ویدیویی موضوع مهمی است و نیاز به آموزش ویژه دارد، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد آن مقاله «بازاریابی ویدئویی در صنعت ساخت و ساز«سایت سازه توپر را بخوانید تا با تکنیک های مختلف بازاریابی ویدیویی و مراحل ساخت و تولید ویدیو برای بازاریابی آشنا شوید.

استفاده از شبکه های اجتماعی

اما پنجمین بخش کلیدی بازاریابی در شرکت های ساختمانی، استفاده صحیح و هوشمندانه از شبکه های اجتماعی است که مخاطبان زیادی را پوشش می دهد و می تواند مشتریان خوبی را برای شرکت ها به ارمغان بیاورد.

برای موفقیت در شبکه های اجتماعی باید با ویژگی های هر رسانه و رفتار کاربران آن رسانه آشنا باشید و فعالیت شما با ویژگی های آن رسانه همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، در لینکدین، روابط رسمی ایجاد می شود و فضای آن شبیه یک محیط اداری است. در حالی که در اینستاگرام افراد ارتباط نزدیک تری با یکدیگر دارند و از این فضا برای تفریح ​​استفاده می کنند. بنابراین لازم است فعالیت شما در هر یک از این رسانه ها با ویژگی های آن همخوانی داشته باشد.

نکته آخر

در این مقاله سعی شده است در مورد مهمترین ابزار بازاریابی اینترنتی شرکت های ساختمانی توضیحاتی ارائه شود تا بتوانید از آن برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید.

اگر علاقه مند به مطالعه مطالب تخصصی تری در مورد بازاریابی و تبلیغات اینترنتی هستید، می توانید به سراغ ساختار بالا بروید سایت صنعت ساختمان saze20.ir را ببینید.

همچنین در صورت نیاز به مشاوره یا خدمات جهت طراحی سایت ساختمانی و تولید محتوا و تبلیغات اینترنتی می توانید از طریق ایمیل [email protected] و یا واتساپ به شماره 09192682620 با ما در ارتباط باشید.