“غذا” غذا نیست!


چند پست بعدی وبلاگ بر روی یک کار مهم تمرکز می کند که می توانید انجام دهید تا به نتایج واقعی و پایدار برسید.

و این یک چیز خواهد بود:

پس آن چیست؟

ربطی به آنچه می خورید دارد. یک خط مستقیم بین مصرف غذای شما و همه چیزهایی که در آن لیست وجود دارد و موارد دیگر وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما ممکن است چیزی باشد که شما را از اقدام باز دارد.

رویداد:
غذایی وجود دارد که به طور خاص مهندسی شده است تا بتوانید حتی بیشتر آن را میل کنید.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید ، بلکه سرشار از برخی از مضرات بد برای بدن است: قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک و کالری اضافی که به مقدار زیاد از سوء تغذیه برخوردار هستند. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” همانند برخی از داروها مسیرهای پاداش مغز شما را تحریک می کنند.

بنابراین ، این “غذا” نه تنها برای شما مفید است ، بلکه باعث می شود بیشتر هوس کنید!

چرا در مورد کلمه “غذا” نقل قول می کنید؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، شباهت کمی با غذای واقعی دارد. اساساً از تمام مواد مغذی آن (فیبر و ریزمغذی ها) محروم است.

در این ماه ، من اطلاعات زیادی در مورد این “غذاها” دارم و چگونه می توانید از خوردن آنها دور شوید.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی شروع می شود.

تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که تمرکز خود را بر روی کاری که می خواهید انجام دهید شروع کنید و آن را زیر نظر داشته باشید.

اگر آنچه را که می خواهید ، چه زمانی و چه احساسی بنویسید ، بنویسید ، به شما کمک می کند الگویی را مشاهده کنید که اولین قدم برای به دست آوردن دوباره کنترل است.

بنابراین توجه داشته باشید که چه کسی / چه / چه زمانی / کجا / چرا حرص و طمع دارید. این فقط برای چشم شما است و یک تمرین عالی است. قطعاً به من کمک کرد!

آیا شما آماده این کار هستید؟! لطفاً در زیر نظر دهید.

عاشق شیوه زندگی خود باشید ،


آنیتا دوئل

مربی تغذیه جامع
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
سن گروه FB با سرزندگی
مربی آنیتا دوئل صفحه FB

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به من بپیوندید پیر شدن با گروه پر جنب و جوش فیس بوکبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی با کیفیت و حیاتی است. اولین نفری باشید که به صورت رایگان ، چالش و غیره وارد می شوید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن برخی از چیزهای سرگرم کننده!


PSS اگر اجتناب کنید راهنمای تمرین Time Crunch، شما هنوز زمان دارید تا آن را بدست آورید آی تی!

این تمرینات شامل 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه تمرینات کوتاه مدت ، کارآمد و با نتیجه است (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن!).

به علاوه دارای واژه نامه ای با عکس ها و توضیحات مربوط به هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید